You have no items in your shopping cart.

Pirkimo elektroninėje parduotuvėje www.abakhan.eetaisyklės

Galioja nuo 2016-09-01

Eesti keeles | По-русски | In English | Suomeksi | Latviešu | Lietuvių

1. Pirkimo taisyklių apimtis ir galiojimas

1.1 Pirkimo taisyklės reguliuoja teisinius santykius, kylančius tarp pardavėjo, AS Abakhan Fabrics Eesti (registracijos numeris 10396312, adresas Rüütli 11, Tartu 51007, Estija, tel. +372 740 5484, el. paštas: info@abakhan.ee, toliau – Pardavėjas),), ir pirkėjo (toliau – Pirkėjas) perkant prekes internetinėje parduotuvėje, adresas www.abakhan.ee (toliau – El. parduotuvė).

1.2 Be pirkimo taisyklių teisinius santykius, kylančius perkant prekes el. parduotuvėje, reguliuoja Estijos Respublikoje galiojantys teisės aktai.

1.3 El. parduotuvės vystymo ir jos geresnio bei saugesnio naudojimo sumetimais Pardavėjas turi teisę keisti Pirkimo taisykles ir kainoraštį. Pirkimo taisyklių ir kainoraščio pakeitimai įsigalioja, kai atitinkamas pakeitimas paskelbiamas interneto puslapyje www.abakhan.ee. Jei Pirkėjas savo užsakymą pateikė iki Pirkimo taisyklių įsigaliojimo, taikomos užsakymo pateikimo metu galiojusios Pirkimo taisyklės, išskyrus atvejus, kai įstatyme arba Pirkimo taisyklėse nurodoma kitaip.

 2. Kaina

2.1. El. parduotuvėje parduodamų prekių kainos nurodytos eurais ir apima pridėtinės vertės mokestį 20%.

2.2. Prie prekės pirkimo kainos pridedamos prekės pristatymo išlaidos, kurios yra apskaičiuojamos Pirkėjo prekių krepšelyje įvedus pristatymo būdą.

2.3. Pardavėjas pasilieka sau teisę koreguoti kainas. Jei Pirkėjas pateikė savo užsakymą iki kainos pasikeitimo, Pirkėjui galioja kaina, kuri buvo sąskaitoje užsakymo įforminimo momentu.

3. Prekių krepšelis ir užsakymo įforminimas 

3.1. Pirkėjo prekių krepšelis suformuojamas tuo momentu, kai Pirkėjas spusteli sąsają „Įdėti į prekių krepšelį“.

3.2. Prekių krepšelyje esančių prekių skaičių galima keisti skiltyje „kiekis“. Užsakymui įforminti reikia spustelėti sąsają „Įforminti pirkinį”. Pirkėjas bus nukreiptas į užsakymo įforminimo puslapį.

3.3.Užsakymą galima įforminti tiek būnant neužsiregistravusiu svečiu, tiek užregistravus savo sąskaitą. Užsakymo įforminimo puslapyje reikia įvesti reikiamus duomenis ir spustelėti mygtuką „Užsakyti ir apmokėti”.

3.4.Pildant užsakymo įforminimo puslapyje esančias skiltis reikia būti atidžiam, nes nuo šios informacijos tikslumo ir teisingumo priklauso Pirkėjo pirktų prekių greitas pristatymas be trikdžių. Pardavėjas neatsako už užsakymo neįvykdymą ar kitas pasekmes, jei Pirkėjas pateikė netikslius arba klaidingus duomenis.

3.5. Pardavimo sutartis laikoma sudaryta ir užsakymas pradedamas vykdyti, kai užsakymas yra pateiktas ir pagal sąskaitą mokėtina suma pervesta į Pardavėjo atsiskaitomąją sąskaitą.

3.6. Norint galima užsisakyti audinių pavyzdžius. Audinio pavyzdžio dydis yra apie 10x10 cm. Pavyzdžio kaina yra 1 EUR/vnt., pavyzdžiai yra siunčiami pirkėjui įprastu paštu be papildomo pristatymo mokesčio tuo atveju, kai pirkėjas užsisako tik pavyzdžius.

3.7. Audiniai matuojami 0,1 metro tikslumu.

3.8. El. parduotuvėje rodomos prekių nuotraukos turi iliustratyvinę reikšmę ir gali skirtis nuo realios prekės. El. parduotuvėje esantys prekių aprašymai gali būti neišsamūs.

3.9. Parama klientams dirba pirmadienį – penktadienį 9-17 val. Paramos klientams telefonas: +372 740 5484

3.10. Parama klientams teikiama estų, rusų ir anglų kalbomis.

4. Mokėjimas už prekes

4.1. Mokėjimui atlikti reikia užsakymo įforminimo puslapyje pasirinkti norimą mokėjimo būdą ( „bank link“ sąsają, kreditinę kortelę arba pardavimą su sąskaita). Po užsakymo pateikimo Pirkėjui elektroniniu paštu išsiunčiama sąskaita kaip užsakymo patvirtinimas. Prieš apmokant sąskaitą rekomenduojama patikrinti, ar sąskaitoje esantys duomenys atitinka Pirkėjo pageidavimą. Jei Pirkėjas mokėjimui pasirinko „bank link“ sąsają, jis bus nukreiptas į „bank link“ puslapį po to, kai pateiks užsakymą.

4.2. Mokėjimo būdai:

4.2.1. Moku naudodamas „bank link“ , bankai: Swedbank, SEB, LHV, Nordea, Danske bank, Krediidipank.

4.2.2. Moku kreditine kortele: Visa, Master, Maestro.

4.2.3. Išankstinio mokėjimo sąskaita pagal sąskaitą banko pervedimu į Pardavėjo banko sąskaitą. Sąskaita siunčiama Pirkėjui kaip užsakymo patvirtinimas elektroniniu paštu. Mokėjimo terminas yra 3 dienos nuo užsakymo patvirtinimo/sąskaitos išrašymo datos. Užsakymas pradedamas vykdyti nuo momento, kai visa sąskaitoje nurodyta suma yra pervesta į Pardavėjo banko sąskaitą. Jei pinigai į Pardavėjo banko sąskaitą nėra pervesti nurodytu laiku, užsakymas ir sąskaita yra automatiškai anuliuojami.

4.2.5. Moku PayPal'u. Išsamesnė informacija: www.paypal.com

4.3. Mokėjimo sąlygos:

4.3.1. išankstinis apmokėjimas – 100 proc. pagal sąskaitą mokėtinos sumos sumokama užsakymo įforminimo metu.

5. Prekių pristatymas ir perdavimas

5.1. Įforminant užsakymą galima pasirinkti norimą pristatymo būdą:

5.1.1. Estija

5.1.1.1. Itella SmartPost užsakymai pristatomi į įforminimo metu Pirkėjo pasirinktą paštomatą. Prie prekės kainos prisideda transporto išlaidos 3,30 EUR vienam pirkiniui. Siuntai atėjus Pirkėjas gauna pranešimą savo elektroninio pašto adresu. Prekės į paštomatą pristatomos per 7 darbo dienas nuo pinigų pervedimo į Pardavėjo banko sąskaitą. Siuntai atėjus Pirkėjui išsiunčiamas elektroninis pranešimas (SMS žinute ir/arba el. paštu) su durelių kodu, kurio pagalba jis iš paštomato gali pasiimti siuntą.

5.1.1.2. Omniva paštomatasužsakymai pristatomi į įforminimo metu Pirkėjo pasirinktą paštomatą. Prie prekės kainos prisideda transporto išlaidos 3,30 Eur vienam pirkiniui. Siuntai atėjus Pirkėjas gauna pranešimą savo elektroninio pašto adresu. Prekės į paštomatą pristatomos per 7 darbo dienas nuo pinigų pervedimo į Pardavėjo banko sąskaitą. Siuntai atėjus Pirkėjui išsiunčiamas elektroninis pranešimas (SMS žinute ir/arba el. paštu) su durelių kodu, kurio pagalba jis iš paštomato gali pasiimti siuntą.

5.1.1.3. DPD Pickup siuntų taškasužsakymai pristatomi į įforminimo metu Pirkėjo pasirinktą paštomatą. Prie prekės kainos prisideda transporto išlaidos 2,30 Eur vienam pirkiniui. Siuntai atėjus Pirkėjas gauna pranešimą savo elektroninio pašto adresu. Prekės į paštomatą pristatomos per 7 darbo dienas nuo pinigų pervedimo į Pardavėjo banko sąskaitą. Siuntai atėjus Užsakovui išsiunčiamas elektroninis pranešimas (SMS žinute ir/arba el. paštu) su durelių kodu, kurio pagalba jis iš paštomato gali pasiimti siuntą.

5.1.1.4. Omniva kurjeris užsakymus pristato kurjeris užsakyme nurodytu adresu. Prie prekės kainos prisideda transporto išlaidos 4,74 Eur vienam pirkiniui. Siuntai atėjus Pirkėjas gauna pranešimą savo elektroninio pašto adresu. Kad kurjeris galėtų su Pirkėju susisiekti ir susitarti dėl patogaus prekių pristatymo laiko, jis skambina užsakymo įforminimo metu nurodytu kontaktiniu telefonu. Prekės pristatomos per 7 darbo dienas nuo pinigų pervedimo į Pardavėjo banko sąskaitą. Visos siuntos yra apdraustos iki įteikimo Pirkėjui momento. Kurjeris perduoda Pirkėjui prekes kartu su važtaraščiu. Prieš pasirašant važtaraštyje Pirkėjui rekomenduojama apžiūrėti siuntos pakuotę ir pastebėjus pakuotės pažeidimus atžymėti kurjerio važtaraštyje. Jei Pirkėjas nori pakeisti pažeistoje pakuotėje esančią prekę, jis turi apie tai pranešti elektroninio pašto adresu info@abakhan.ee info@abakhan.ee arba Pardavėjo kontaktiniu telefonu +372 740 5484.

5.1.1.5. Itella SmartPost – užsakymus pristato kurjeris užsakyme nurodytu adresu. Prie prekės kainos prisideda transporto išlaidos 4,78 Eur vienam pirkiniui. Siuntai atėjus Pirkėjas gauna pranešimą savo elektroninio pašto adresu. Kad kurjeris galėtų su Pirkėju susisiekti ir susitarti dėl patogaus prekių pristatymo laiko, jis skambina užsakymo įforminimo metu nurodytu kontaktiniu telefonu. Prekės pristatomos pristatyma per 7 darbo dienas nuo pinigų pervedimo į Pardavėjo banko sąskaitą. Visos siuntos yra apdraustos iki įteikimo Pirkėjui momento. Kurjeris perduoda Pirkėjui prekes kartu su važtaraščiu. Prieš pasirašant važtaraštyje Pirkėjui rekomenduojama apžiūrėti siuntos pakuotę ir pastebėjus pakuotės pažeidimus atžymėti kurjerio važtaraštyje. Jei Pirkėjas nori pakeisti pažeistoje pakuotėje esančią prekę, jis turi apie tai pranešti elektroninio pašto adresu info@abakhan.ee arba Pardavėjo kontaktiniu telefonu +372 740 5484.

5.1.1.6. DPD kurjeris– užsakymus pristato kurjeris užsakyme nurodytu adresu. Prie prekės kainos prisideda transporto išlaidos 4,99 Eur vienam pirkiniui. Siuntai atėjus Pirkėjas gauna SMS žinutę arba pranešimą savo elektroninio pašto adresu. Kad kurjeris galėtų su Užsakovu susisiekti ir susitarti dėl patogaus prekių pristatymo laiko, jis skambina užsakymo įforminimo metu nurodytu kontaktiniu telefonu. Prekių pristatymas vyksta per 7 darbo dienas nuo pinigų pervedimo į Pardavėjo banko sąskaitą. Visos siuntos yra apdraustos iki įteikimo Užsakovui momento. Kurjeris perduoda Pirkėjui prekes kartu su važtaraščiu. Prieš pasirašant važtaraštyje Pirkėjui rekomenduojama apžiūrėti siuntos pakuotę ir pastebėjus pakuotės pažeidimus atžymėti kurjerio važtaraštyje. Jei Pirkėjas nori pakeisti pažeistoje pakuotėje esančią prekę, jis turi apie tai pranešti elektroninio pašto adresu info@abakhan.ee arba Pardavėjo kontaktiniu telefonu +372 740 5484.

5.1.2. Latvija

5.1.2.1. Omniva paštomatas– užsakymai pristatomi į įforminimo metu Pirkėjo pasirinktą paštomatą. Prie prekės kainos prisideda transporto išlaidos 3,30 Eur vienam pirkiniui. Siuntai atėjus Pirkėjas gauna pranešimą savo elektroninio pašto adresu. Prekės į paštomatą pristatomos per 12 darbo dienų nuo pinigų pervedimo į Pardavėjo banko sąskaitą. Siuntai atėjus Pirkėjui išsiunčiamas elektroninis pranešimas (SMS žinute ir/arba el. paštu) su durelių kodu, kurio pagalba jis iš paštomato gali pasiimti siuntą.

5.1.2.2. Omniva kurjeris (Baltic) – užsakymus pristato kurjeris užsakyme nurodytu adresu. Prie prekės kainos prisideda transporto išlaidos 4,90 Eur vienam pirkiniui. Siuntai atėjus Pirkėjas gauna pranešimą savo elektroninio pašto adresu. Kad kurjeris galėtų su Pirkėju susisiekti ir susitarti dėl patogaus prekių pristatymo laiko, jis skambina užsakymo įforminimo metu nurodytu kontaktiniu telefonu. Prekės pristatomos per 12 darbo dienų nuo pinigų pervedimo į Pardavėjo banko sąskaitą. Visos siuntos yra apdraustos iki įteikimo Pirkėjui momento. Užsakytos prekės yra perduodamos tik užsakyme nurodytam asmeniui pateikus asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą. Kurjeris perduoda Pirkėjui prekes kartu su važtaraščiu. Prieš pasirašant važtaraštyje Pirkėjui rekomenduojama apžiūrėti siuntos pakuotę ir pastebėjus pakuotės pažeidimus atžymėti kurjerio važtaraštyje. Jei Pirkėjas nori pakeisti pažeistoje pakuotėje esančią prekę, jis turi apie tai pranešti elektroninio pašto adresu info@abakhan.ee arba Pardavėjo kontaktiniu telefonu +372 740 5484.

5.1.3. Lietuva

5.1.3.1. Omniva kurjeris (Baltic)– užsakymus pristato kurjeris užsakyme nurodytu adresu. Prie prekės kainos prisideda transporto išlaidos 11,90 EUR vienam pirkiniui. Siuntai atėjus Pirkėjas gauna pranešimą savo elektroninio pašto adresu. Kad kurjeris galėtų su Pirkėju susisiekti ir susitarti dėl patogaus prekių pristatymo laiko, jis skambina užsakymo įforminimo metu nurodytu kontaktiniu telefonu. Prekės pristatomos per 12 darbo dienų nuo pinigų pervedimo į Pardavėjo banko sąskaitą. Visos siuntos yra apdraustos iki įteikimo Pirkėjui momento. Užsakytos prekės yra perduodamos tik užsakyme nurodytam asmeniui pateikus asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą. Kurjeris perduoda Pirkėjui prekes kartu su važtaraščiu. Prieš pasirašant važtaraštyje Pirkėjui rekomenduojama apžiūrėti siuntos pakuotę ir pastebėjus pakuotės pažeidimus atžymėti kurjerio važtaraštyje. Jei Pirkėjas nori pakeisti pažeistoje pakuotėje esančią prekę, jis turi apie tai pranešti elektroninio pašto adresu info@abakhan.ee arba Pardavėjo kontaktiniu telefonu +372 740 5484.

5.1.4. Suomija

5.1.4.1. Itella pašto siunta (Economy) – užsakymai pristatomi užsakyme nurodytu adresu į artimiausią pašto įstaigą. Prie prekės kainos prisideda transporto išlaidos 13,90 Eur vienam pirkiniui. Prekės pristatomos per 14 darbo dienų nuo pinigų pervedimo į Pardavėjo banko sąskaitą. Siuntai atėjus pašto įstaiga išsiunčia Pirkėjui pranešimą.

5.1.4.2. Itella SmartPost– užsakymai pristatomi į įforminimo metu Pirkėjo pasirinktą paštomatą. Prie prekės kainos prisideda transporto išlaidos 14,00 Eur vienam pirkiniui. Siuntai atėjus Pirkėjas gauna pranešimą savo elektroninio pašto adresu. Prekės pristatomos per 14 darbo dienų nuo pinigų pervedimo į Pardavėjo banko sąskaitą. Siuntai atėjus Pirkėjui išsiunčiamas elektroninis pranešimas (SMS žinute ir/arba el. paštu) su durelių kodu, kurio pagalba jis iš paštomato gali pasiimti siuntą.

5.1.4.3. . Itella kuller (Express Flex)– užsakymus pristato kurjeris užsakyme nurodytu adresu. Prie prekės kainos prisideda transporto išlaidos 20,00 Eur vienam pirkiniui. Siuntai atėjus Pirkėjas gauna pranešimą savo elektroninio pašto adresu. Prekės pristatomos per 12 darbo dienų nuo pinigų pervedimo į Pardavėjo banko sąskaitą. Kad kurjeris galėtų su Pirkėju susisiekti ir susitarti dėl patogaus prekių pristatymo laiko, jis skambina užsakymo įforminimo metu nurodytu kontaktiniu telefonu.

5.1.5. Kitos šalys

5.1.5.1. Omniva pašto siunta

Užsakymai pristatomi užsakyme nurodytu adresu į atitinkamą pašto įstaigą. Prekės pristatomos per 14 darbo dienų nuo pinigų pervedimo į Pardavėjo banko sąskaitą. Siuntai atėjus pašto įstaiga Jums atsiųs pranešimą.

16.99 € - Austrija, Belgija, Olandija, Liuksemburgas, Lenkija, Švedija, Vokietija, Slovėnija, Danija, Čekija, Vengrija

23.99 € - Albanija, Alžyras, Jungtinės Amerikos Valstijos, Armėnija, Azerbaidžanas, Bosnija ir Hercegovina, Bulgarija, Gibraltaras, Ispanija, Kroatija, Airija, Izraelis, Italija, Japonija, Kanada, Kazachstanas, Graikija, Kipras, Makedonija, Malta, Moldova, Montenegras, Panama, Portugalija, Prancūzija, Rumunija, Slovakijos Respublika, Didžioji Britanija, Šiaurės Airija, Turkija, Ukraina, Baltarusija, Vatikanas

31.99 € - Islandija, Lichtenšteinas, Norvegija, Šveicarija

36.99 € - Australija, Brazilija, Gruzija, Kinija, Honkongas (Kinijos), Indija, Korėja, Pietų Afrikos Respublika, Serbija, Taivanis, Naujoji Zelandija, Rusija

5.1.5.2.Omniva kurjeris Europoje

Užsakymus pristato kurjeris užsakyme nurodytu adresu. Siuntai atėjus gausite pranešimą savo el. pašto adresu.

Prekės pristatomos per 14 darbo dienų nuo pinigų pervedimo į Pardavėjo banko sąskaitą. Kad kurjeris galėtų su Pirkėju susisiekti ir susitarti dėl patogaus prekių pristatymo laiko, jis skambina užsakymo įforminimo metu nurodytu kontaktiniu telefonu.

22.99 € - Belgija, Lenkija, Švedija, Rumunija, Danija, Čekija

24.99 € - Austrija, Olandija, Kroatija, Airija, Liuksemburgas, Malta, Vokietija, Vengrija

27.99 € - Ispanija, Italija, Graikija, Portugalija, Prancūzija, Slovakija, Slovėnija, Didžioji Britanija

33.99 € - Islandija, Norvegija, Šveicarija

5.2. Įforminant užsakymą rekomenduojama patikrinti, ar pateikiami kontaktiniai duomenys yra teisingi, siekiant išvengti uždelsimų ir nesusipratimų pristatant prekes. Pardavėjas ir kurjerių firma neatsako už uždelsimą ir nesusipratimus pristatant prekes tuo atveju, jei tai įvyko dėl to, kad užsakymo įforminimo metu Užsakovas pateikė netikslius arba klaidingus duomenis.

5.3. El. parduotuvėje pateikiamos prekės paprastai sandėlyje yra. Jei prekės sandėlyje nėra ir užsakymo įvykdyti neįmanoma, Pardavėjas apie tai praneša Pirkėjui kontaktiniu telefonu arba el. paštu per 2 darbo dienas nuo Sutarties įsigaliojimo ir pasiūlo naują pristatymo terminą arba pakeisti prekę kita analogiška preke, kurios kaina ir kokybė yra ta pati. Jei Pirkėjas nenori naujos arba pakaitinės prekės, grąžinama Pirkėjo sumokėta suma (kartu su transporto išlaidomis) ne vėliau kaip per 14 dienų.

5.4. Jeigu užsakymo suma viršija 100€, Estijoje, Latvijoje, Lietuvoje ir Suomijoje užsakymas pristatomas nemokamai. Kitose šalyse galioja kainoraštyje nurodytos transporto išlaidos nepriklausomai nuo užsakymo sumos.

5.5. Muitų ir importo mokesčiai

Siunčiant prekes gali prisidėti įvairūs muitų ir importo mokesčiai, kuriuos reikia sumokėti, kai siunta atkeliauja į paskirties šalį. Tuos mokesčius turi sumokėti siuntos gavėjas. Kadangi mokesčių ir muitų politika skirtingose šalyse gali labai skirtis, prašome dėl išsamesnės informacijos kreiptis į vietinę muitų ir mokesčių tarnybos atstovybę.

5.6. Jei prekių krepšelio suma viršija 200 Eur, visai pirkinio sumai galioja 10 proc. nuolaida.

6. Užsakymo anuliavimas prieš vykdant užsakymą

6.1 Jei Pirkėjas po užsakymo pateikimo iki užsakymo vykdymo nori užsakymą anuliuoti, Pirkėjas turi apie tai nedelsdamas raštiškai pranešti Pardavėjo el. pašto adresu info@abakhan.ee.El. laiške reikia nurodyti užsakymo numerį, kurio norite atsisakyti ir pridėti savo kontaktinius duomenis (vardą, pavardę, užsakymo pateikimo datą, kontaktinį telefoną, banko sąskaitos Nr.).

6.2 Jei pareiškimas dėl anuliavimo pasiekia Pardavėją po to, kai Pardavėjas įvykdė užsakymą, užsakymo anuliavimas vyksta pagal Pirkimo el. parduotuvėje taisyklių skyrelį „Anuliavimo teisė”.

6.3 Anuliavus užsakymą Pirkėjui grąžinama už pirkinį sumokėta suma (su transporto išlaidomis) į Pirkėjo nurodytą banko sąskaitą ne vėliau kaip per 30 dienų nuo pareiškimo dėl anuliavimo gavimo.

7. Anuliavimo teisė

7.1 El. parduotuvėje sudarytoms sutartims galioja 14 dienų anuliavimo teisė. 14 dienų terminas skaičiuojamas nuo dienos, kai Pirkėjas gavo pranešimą apie į paštomatą arba pašto įstaigą atėjusią siuntą, kurjerio atveju - nuo užsakymo pristatymo Pirkėjo adresu.

7.2 Grąžinama prekė turi būti be trūkumų, tos pačios komplektacijos, originalioje pakuotėje ir nenaudota. Jei Pirkėjas nori pasinaudoti anuliavimo teise, jis prekės pakuotę turi atidaryti atsargiai, jos nepažeisdamas.

7.3 Norėdamas pasinaudoti anuliavimo teise, Pirkėjas turi per 14 dienų nuo prekės perdavimo pateikti pareiškimą dėl anuliavimo elektroninio pašto adresu info@abakhan.ee ir grąžinti prekę Pardavėjui ne vėliau kaip per 14 dienų nuo pareiškimo dėl anuliavimo pateikimo.

7.4 Anuliavimo atveju Pardavėjas perveda Pirkėjui už pirkinį sumokėtą sumą (su transporto išlaidomis) į Pirkėjo pareiškime dėl anuliavimo nurodytą banko sąskaitą ne vėliau kaip per 30 dienų skaičiuojant nuo pareiškimo dėl anuliavimo gavimo, tačiau tik tada, kai Pardavėjas yra gavęs grąžinamą prekę.

7.5 Su grąžinimu susijusias išlaidas turi apmokėti Pirkėjas.

7.6 Jei po prekės grąžinimo paaiškėja, kad prekė neatitinka Pirkimo el. parduotuvėje taisyklių 7.2 punkte nurodytų sąlygų, pinigai nėra grąžinami, o grąžinta prekė lieka pas Pardavėją saugojimui. Saugojimo arba su prekės grąžinimo Pirkėjui susijusias išlaidas turi apmokėti Pirkėjas.

7.7. Išmatuotos prekės grąžinti negalima, išskyrus, kai prekė turi trūkumų.

8. Prekių, neatitinkančių sutarties sąlygų, grąžinimas 

8.1. Pardavėjas atsako pirkėjui už bet kokią daikto neatitiktį sutarties sąlygoms ir trūkumus, kurie išaiškėja per 2 metus skaičiuojant nuo prekių perdavimo Pirkėjui.

8.2. Jei nuo prekės arba paslaugos pirkimo, dėl kurių Pirkėjas pateikė pretenziją, kad jos neatitinka sutarties sąlygų, praėjo šeši (6) mėnesiai, tai, kad prekės neatitinka sutarties sąlygų, privalo įrodyti Pardavėjas. Praėjus 6 mėnesiams Pirkėjas privalo įrodyti, kad paslėptas trūkumas arba kuris kitas neatitikimas sutarties sąlygoms jau egzistavo perkant prekę ar paslaugą.

8.3. Nustatęs, kad prekė neatitinka reikalavimų arba aptikęs prekės trūkumus, Pirkėjas turi išsiųsti pareiškimą dėl prekės grąžinimo ne vėliau kaip per 2 mėnesius skaičiuojant nuo prekės neatitikimo reikalavimams arba prekės trūkumų aptikimo Pardavėjo el. pašto adresu info@abakhan.ee arba skambinti Pardavėjo kontaktiniu telefonu +372 740 5484.

8.4. Jei prekė neatitinka reikalavimų arba turi trūkumų, Pirkėjas turi teisę reikalauti, kad prekė būtų pakeista reikalavimus atitinkančia ir trūkumų neturinčia preke arba anuliuoti užsakymą ir grąžinti reikalavimų neatitinkančią prekę Pardavėjo sąskaita.

8.5. Grąžinant reikalavimų neatitinkančią prekę, už prekę sumokėta suma (su transporto išlaidomis) pervedama į Pirkėjo pareiškime nurodytą banko sąskaitą ne vėliau kaip per 30 dienų skaičiuojant nuo pranešimo apie užsakymo atsisakymą ir noro grąžinti prekę gavimo, tačiau tik tada, kai Pardavėjas yra gavęs grąžinamą prekę. Pardavėjas gali atsisakyti reikalavimo grąžinti prekę.

8.6. Jei Pirkėjas turi pretenzijų dėl El. parduotuvėje pirktos prekės, jas reikia siųsti el. pašto adresu info@abakhan.eearba skambinti telefonu +372 740 5484. Jei Pirkėjas ir el. parduotuvė negali išspręsti ginčo abipusio susitarimo būdu, Pirkėjas ginčui išspręsti gali kreiptis į ginčų neteisminio sprendimo dalinį, t. y. prie Vartotojų teisių apsaugos veikiančią Vartojimo ginčų komisiją (www.komisjon.ee) ) ir Europos Sųjungos ginčų sprendimo interneto aplinkoje Online Dispute Resolution adresu http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Vartojimo ginčų komisijos kompetencijoje yra spręsti ginčus, kylančius iš tarp Pirkėjo ir El. parduotuvės sudarytos sutarties. Pirkėjo skundų peržiūrėjimas komisijoje yra nemokamas. Vartotojų teisių apsaugos tarnybos adresas: Pronksi tn 12 Tallinn 10117, telefonas 6201707, info@tarbijakaitseamet.ee. Su vartojimo ginčų neteisminio sprendimo procedūros taisyklėmis galima susipažinti tinklalapyje adresu www.tarbijakaitseamet.ee.

9. Pardavėjo teisė anuliuoti užsakymą

9.1. Pardavėjas turi teisę anuliuoti užsakymą, kai:

9.1.1. Pirkėjas laiku neapmoka sąskaitos;

9.1.2. Pirkėjas laiku neateina atsiimti prekės;

9.1.3. užsakytų prekių sandėlyje nėra.

10. Asmens duomenų tvarkymas 

10.1. Pardavėjas turi teisę tvarkyti Užsakovo pateiktus asmens duomenis ir užsakymų duomenis pagal galiojančius teisės aktus apimtimi, reikalinga Užsakovo el. parduotuvėje pateiktų užsakymų įvykdymui.

10.2. 10.2. Asmens duomenų tvarkymo principai yra aprašyti Privatumo taisyklėse.

11. Atsakomybė ir nenugalimos jėgos aplinkybės

11.1. Pardavėjas yra atsakingas prieš Pirkėją, o Pirkėjas yra atsakingas prieš Pardavėją už dėl šių taisyklių pažeidimo padarytą žalą Estijos Respublikos teisės aktuose nustatytais atvejais ir apimtimi.

11.2. Pardavėjas neatsako už Pirkėjui padarytą žalą arba uždelsimą pristatant prekę, jei žala arba uždelsimas yra sąlygoti aplinkybių, kurių Pardavėjas negalėjo kontroliuoti ir protingai numatyti (nenugalimos jėgos aplinkybės).

11.3. Pardavėjas neatsako už Pirkėjo el. parduotuvės naudojimui reikalingos programinės įrangos duomenų ryšio sistemų įsigijimui ir priežiūrai bei kitų El. parduotuvės paslaugų naudojimui padarytas išlaidas.

12. Kitos sąlygos  

12.1. Šiose taisyklėse nenumatytais atvejais vadovaujamasi Estijos Respublikoje galiojančiais teisės įstatymais.

12.2. Pirkėjas privalo susipažinti su Pirkimo taisyklėmis.

12.3. Užsakymo pateikimo metu Pirkėjas, pažymėjęs varnelę prie teiginio „Susipažinau su prekių pirkimo elektroninėje parduotuvėje taisyklėmis" , patvirtina, kad yra susipažinęs su Pirkimo taisyklėmis bei kad jas suprato ir su jomis sutinka.